Complaint: Ontevreden over oplossing vieze cottage

user-112711 on 03 July 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen week verbleven mijn man , ons dochtertje van 10 weken oud en ik zelf in een 5 persoons cottage op de Erperheide.
Deze cottage hadden wij geboekt via Felicitas.
Bij aankomst bleek de cottage totaal niet schoongemaakt en rook hij vreselijk muf.
Aangezien ik geen klager ben heb ik zelf de stofzuiger gepakt en ben ik met poetsmiddelen in de weer gegaan om het huisje schoon te krijgen.
Het bleef er echter muf en heel vochtig.
Na 4 dagen steeg de temperatuur tot boven de 30 graden en werd de cottage zo vochtig dat het water van de muren afdroop en we niet meer droog in ons bed konden liggen.
Tot overmaat van ramp zat er een muis in het plafond van onze slaapkamer die elke ochtend rond 6 uur op zoek ging naar eten… U kunt zich voorstellen dat we het toen wel gehad hadden.
Mijn man ging naar de receptie en kreeg daar (heel vriendelijk)de sleutel van een andere ( ook 5 persoons) cottage en de mededeling dat hij kon gaan kijken of deze beviel.
Hij daarnaar toe en bij binnenkomst bleek deze ook niet schoon te zijn ( vieze vaat stond er nog etc) Hij weer terug naar de receptie en daar werd gezegd dat als we onze spullen gingen pakken de cottage onder tussen schoongemaakt zou worden. Dit is ook uiteindelijk gebeurd. ( Alleen de inventaris klopte niet en deze werd later op de dag aangevuld).
We waren moe van het klagen , hadden geen zin meer om verder te discussiëren en hebben het er maar bij laten zitten.
Waar nu ons probleem zit is dat wij 1 weekje vakantie geboekt hebben voor een, in onze ogen, flink bedrag en dat wij eigenlijk alleen maar ellende gehad hebben.
We hebben in ons eentje over verhuist met al onze spullen en dat is niet prettig met een klein baby’tje van 10 weken oud.
In onze ogen zijn wij niet echt gecompenseerd voor al wat we hebben meegemaakt en had er wat meer aan gedaan kunnen worden.
Is dit de normale gang van zaken bij dit soort problemen? Vinden wij niet echt een goede service of klantvriendelijkheid van Center Parcs…

Desired solution:

We zouden het prettig vinden om alsnog gecompenseerd te worden en graag dat dit soort huisjes uit de verhuur genomen worden of fatsoenlijk opgeknapt en onderhouden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park.

All complaints of