Complaint: ontevreden over plaatsen

user-130062 on 26 September 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Zaterdag 15 september zijn wij ter ere van het 30-jarig huwelijksfeest van mijn ouders met 6 personen naar “De Soldaat van Oranje” geweest. Bij de telefonische boeking heeft mijn vader expliciet vermeld dat mijn moeder een oogziekte heeft en daarom heeft hij tickets op de eerste rang geboekt. Er is toegezegd dat deze plaatsen dichtbij het podium waren. Echter, toen we aankwamen bij het theater bleken de plaatsen helemaal niet goed te zijn. We zaten aan de zijkant in de ring op de 11de rij en die was bijna helemaal bovenaan in die ring. De rij achter ons was tweede rang. We hebben het daar aangegeven bij het personeel, maar er kon niets aan gedaan worden. Met als gevolg dat mijn moeder niets van de voorstelling heeft kunnen zien. Dit vind ik bijzonder kwalijk. We hebben erg veel betaald voor deze plaatsen en de beloofde goede plaatsen zijn niet waargemaakt.

Desired solution:

Ik verwacht dat deze klacht serieus wordt genomen en dat er een regeling wordt getroffen om ons alsnog tevreden te stellen. U contact contact met mij opnemen per onderstaand telefoonummer of e-mail adres.
Bij voorbaat dank voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Laura Wiskerke
Tolstraat 142-3R
1074VM Amsterdam
0618191025
laurawiskerke@hotmail.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is ook per post bij Seetickets binnen gekomen. De klacht zal via die weg schriftelijk worden beantwoord aan klant

All complaints of