Complaint: ontgoochelend verblijf

user-77065 on 29 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste
Wij gingen in het weekend van 2 december naar Center Parcs De Haan. We zijn reeds vele jaren trouwe klant bij Center Parcs, maar dit verblijf heeft ons echt ontgoocheld:
-Zwembad: wildwaterbaan gesloten, brubbelbaden zijn bloembakken, helft douches stuk, toiletten vuil, overal verwijzingen naar Sun Parcs, …
-Huisje: essentieel materiaal niet aanwezig (kurkentrekker, pollepel), handdoekenpakket en lakenpakket niet aanwezig, stukken van muur, …
-Park algemeen: heel weinig verlichting
-Market place: geen animatie, sportzaal verouderd, eten slecht en koud (krokante vidé blijkt potje met koude vol au vent te zijn)
Dit is echt bedroevend! Center Parcs is niet goedkoop, dus dan mag je kwaliteit verwachten.
Aan dit park moet dringend iets gedaan worden!
Wij stuurden reeds op 5 december een klachtenbrief: nog steeds geen reactie!

Desired solution:

Verblijf in ander park

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Responded on 04 January 2012 at 14:32

Ze stellen een compensatie voor van 100 EUR.
We verbleven met 10 personen (twee bungalows) op hun park. Is dit niet een belachelijke compensatie? Volgens mij is dit enkel om klanten terug te halen naar een ander park.

Message from CenterParcs

12 years ago - We hebben contact opgenomen met de gast om de klacht te bespreken. We bieden nogmaals onze excuses aan voor de ongemakken die de gast heeft ondervonden tijdens het verblijf. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Is dit niet een beetje een belachelijke compensatie. WIj verbleven met 10 personen (2 bungalows) in jullie park en krijgen een compensatie van 100 EUR?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

Message from CenterParcs

12 years ago - We vinden het heel erg jammer dat de gast niet akkoord gaat met onze compensatie. We hebben een nieuw voorstel gedaan en hopen tot een gezamelijke oplossing te komen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - We zijn tot het besluit gekomen deze gasten een bedrag van €100 terug te storten. Het is heel erg jammer dat de klachten niet werden gemeld op het park. Zo heeft het park niet de mogelijkheid gehad een oplossing aan te bieden. Formeel komt deze gast niet in aanmerking voor een eventuele compensatie. Uit gastvriendelijk oogpunt hebben we toch een compensatie aangeboden. Jammer dat de aangeboden compensatie niet naar tevredenheid van de gasten is. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gast een cadeaubon aangeboden

All complaints of