My complaint:
Voor mijn werk ben ik afhankelijk van mijn mobiele aansluiting.
Afgelopen vrijdag had ik plotseling geen bereik. Zonder enige waarschuwing o.i.d. had Youfone mijn nummer geblokkeerd.
Aangezien ik aan het werk was redde ik het niet om voor 17.00 uur nog contact op te nemen met de klantenservice. Met als gevolg dat ik het hele weekend ook onbereikbaar was.
Maandagochtend direct de klantenservice gebeld, en gevraagd waarom ze m’n nummer hadden geblokkeerd. De medewerker vertelde me dat de lopende kosten erg hoog waren en dat Youfone daarom een voorschot wenste te ontvangen.
Ik werd gewezen op een artikel uit de algemene voorwaarden (10.1) echter uit dat artikel blijkt enkel dat Youfone om een voorschat kan verzoeken(!) en dit is niet gebeurd. Bovendien geven de algemene voorwaarden geen bevoegdheid aan Youfone om mijn diensten te blokkeren.
Ik kom mijn overeenkomst netjes na, heb geen betalingsachterstanden oid, Youfone daarintegen sluit mij als klant zonder waarschuwing vlak voor het weekend doodleuk af.
Aangezien bereikbaar zijn voor mij erg van belang is heb ik de lopende kosten direct maandagochtend als voorschot (onder protest) overgemaakt naar Youfone, gevolgd met een mail met het betalingsbewijs.
Vandaag (dinsdag) ben ik echter nog steeds niet bereikbaar!
Bij de klantenservice wordt ik niet verder geholpen. Mij wordt keer op keer gewezen op een verwerkingstijd van 5 dagen, met een teamleider ‘kan’ ik niet worden doorverbonden.
Youfone heeft wellicht een leuke prijs te bieden, maar haar klantenservice laat flink te wensen over!
Ik ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten totdat Youfone haar eigen fout hersteld!!
Desired solution:
Deblokkering van mijn telefoonnummer