Complaint: Onvoldoende informatie

user-86948 on 22 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste medewerkers,

Ik heb via Arke een 8 daagse reis naar Dubai geboekt en wil daarover graag mijn mening laten weten.

Ik vind de informatie die verstrekt wordt door Arke medewerkers tijdens het boeken onvoldoende. Ik heb een 8 daagse reis geboekt op basis van
halfpension, eenmaal daar aangekomen na een nacht in het vliegtuig te hebben gezeten, wordt ik verast met het feit dat ik om 14.00 uur pas kan
inchecken. Ik hoef niemand te vertellen dat dit de taak is van Arke mederwerkers. Om de tijd een beetje te doden ben ik even gaan ontbijten. Ook
dat leverde een tegenvaller en daarmee bedoel dat ik de eerste dag mijn ontbijt zelf moest betalen, terwijl ik halfpension heb. Het avond eten was
ook al meer frustratie dan niet, wat blijkt daar…Wanneer je halfpension hebt, dan heb je slechts de keuze uit drie verschillende gerechten en
dat een week lang. Ik werd daar niet blij van en ik ben er zeker van dat niemand hier blij mee kan zijn, dus zeg ik…Arke medewerkers, informeer
goed naar wat je gasten te wachten staat om frustratie te voorkomen.

En nu het vliegtuigpersoneel en daarmee bedoel ik de stewardessen. Wat een onbeleefde manier van doen en laten. Omdat ik mijn medepassagier niet
steeds wilde storen om even langs te kunnen, riep ik via de daarvoor bedoelde knop een van de stewardessen omdat ik enorm behoeften had aan een
kopje koffie. Het werd me op een geirriteerde manier duidelijk gemaakt dat ik naar achter moest lopen wanneer ik iets wil bestellen, want dat is
het nieuwe systeem van Arke.nl. DACHT HET WEL, voor mij is het nu DACHT HET NIET.

Of dat niet erg genoeg was vroeg ik aan dezelfde stewardes of ze niet al het water in een keer bij de koffie wilde gieten omdat deze manier voor
klonten zorgt. Eerst een beetje water, even goed roeren en daarna pas de rest. Ook hier krijg ik de opmerking dat deze methode een thuis methode is. Natuurlijk weet ik zelf ook wel dat ze niet iedereen tevreden kunnen stellen, maar een correcte manier van omgaan doet wonderen. Ik kan bij deze melden dat de juiste manier ver te zoeken was. Let wel op dat het hier om een reis gaat van negen uur gaat, nogal lang en dus ietsje meer je best doen voor je gasten zou echt geen kwaad kunnen.

Als je mij nu zou vragen of ik weer bij Arke een reis zou boeken? Eerlijk gezegd, niet zo snel.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en ik hoop echt dat u hiermee wat doet.
M.V.G

Desired solution:

Dat laat ik aan u over.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of