My complaint:
Wij wonen sinds 3 weken in een nieuwbouw huis, iedereen is volop aan ‘t klussen prima. Komt 2 weken geleden een bezorger van selectvracht aan de deur die me op een heel opdringende manier een pakketje van een paar huizen verder in mijn handen duwden.
Was al geen lekker gevoel.
Nu bestelde ik afgelopen vrijdag een pakketje en dat zou de volgende dag bezorgd worden niet dat dat perse moet maar stond zo ingeklikt dus heb ‘t lekker zo laten staan.
Dus wat gebeurd er volgende morgen en jawel ik was schijnbaar de 1ste klant smorgensvroeg ging de deurbel maar aangezien ik net van onder de douche kwam en niet gekleed was heb ik de deur niet opengedaan.
Ook niet bij stilgestaan dat ze zo vroeg met een pakje zouden komen.
Maar goed later bleek dat de buurjongen ‘t pakje heeft aangepakt dus zou je denken geen probleem.
Nu kwam die zelfde bezorger de retourzending ophalen en dan krijg ik ‘t nog ff uitgemeten en dat ik dan maar niet meer moet bestellen voor zaterdag en dat ik maar heel blij mag wezen dat de buren het hebben aangepakt!!!
Ik vind dit dus heel erg onbeschoft het is een vrij groot tijdsbestek 9.00-14.00.
Als ik bezig ben de kleine z’n pamper te verschonen kan ik ook niet opendoen en dan verwacht ik dat ‘t ook gewoon of bij de bure of nog een keer aangeboden worden maar ik hou er niet van om de les gelezen te worden.
Hij vergeet wel dat hij van ons moet ETEN!!!!!
Dit soort grappen hadden wij bij de TNTPost niet te flikken!
Desired solution:
Klantvriendelijkheid is een pre