Complaint: Onvriendelijkheid caissière

user-218184 on 13 December 2013 about HEMA in category Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 december 2013 was ik in de HEMA in Den Haag (laan van wat. veld 684). Ik werd hier zeer onvriendelijk behandeld.

Ik had de dag ervoor twee ledlampjes voor 3 euro gekocht, maar wilde deze graag retoureneren. In de winkel zag ik ook nog een chocoladeletter die ik nodig had dus ik wilde deze meteen afrekenen. Ik gaf de chocoladeletter aan de caissière en begon te vertellen dat ik de lampjes wilde terugbrengen terwijl ik deze uit mijn tas haalde. Ik werd hierbij onderbroken door de caissière die mij op een niet al te vriendelijke manier duidelijk maakte dat het €1,50 kostte.
Ik begon opnieuw aan mijn verhaal, inmiddels met de lampjes en het bonnetje in mijn hand. Ze trok deze zonder ook maar één woord te zeggen uit mijn handen, regelde het retourneren en legde de €1,50 die ik nog terugkreeg met een klap op de chocoladeletter die daar nog lag. Ik hoop nu dat die niet gebroken is, want het ging behoorlijk hard.
Ik heb geen goedemiddag en fijne dag/tot ziens o.i.d. gehoord.
Ik ben dit absoluut niet gewend van de HEMA, ik word altijd super vriendelijk geholpen zowel aan de kassa als in de winkel.
Had al via de site van de HEMA een klacht ingediend, maar kreeg hier geen reactie op..

Desired solution:

In ieder geval een reactie en het zou fijn zijn als de caissière er op aangesproken wordt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about HEMA

All complaints of