Complaint: Openstaande bedrag kwijtschelden.

user-13132 on 28 May 2010 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik moest voor mijn jaarnot 847,45 betalen!! Daar was ik het al niet mee eens, vroeg toch maar om een betalingsregeling. Het bedrag van 847,45 is automatisch van mijn rekening afgeschreven. Ik heb toen maar de betalingsregeling laten vervallen en op verzoek van Intrum Justitia 25 euro incassokosten betaald. Nu krijg ik een rekening van Intrum Justitia van 121 euro en niemand kan mij vertellen waar dit bedrag vandaan komt. Intrum Justitia wijst naar ED en ED naar Intrum Justitia. Ik weiger iets te betalen wat niet nodig is!!! Het zijn gewoon een stelletje dieven!!

Gewenste oplossing

Openstaande bedrag kwijtschelden.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Enige tijd geleden plaatste je een klacht op deze website. Ik heb je gegevens er bij gezocht en hieruit bleek inderdaad dat er enige miscommunicatie is ontstaan, erg vervelend. Hiervoor mijn excuses.

Wel bleek dat inmiddels de betalingsregeling in werking is gezet en alle kosten zijn teruggedraaid, waardoor je niets extra’s betaald. Hopelijk is hiermee de zaak opgelost.

Heb je toch nog onbeantwoorde vragen? Stel ze gerust!

Groeten Jochem van energie:direct

All complaints of