Complaint: Opgelicht

user-28924 on 19 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb me aangemeld bij de Nederlandse Energie Maatschappij enik heb een brief ontvangen dat het rond was. vervolgens kreeg ik de mensen van enexis aan de deur die mijn stroom komen afsluiten omdat ik niet aangemeld was bij een leverancier. Dus ik moest 240 euro betalen om weer aangesloten te worden. maar ik moest wachten want ik heb gebeld met NEM om te vragen wanneer ik aangemeld zou worden, en ik kreeg een arrogante gast aan de lijn en die zei tegen mij dat iedereen wist dat het 8 weken zou duren voor een verhuizen en dat ik een spoed verhuizing zou moeten aanvragen. Dat heb ik ook gedaan. vervolgens zat ik meer dan een maand zonder stroom. Daarna heb ik weer contact met hun opgenomen om te vragen hoe lang het nog zou duren maar ik kreeg te horen dat ik het zou merken als het zover is. Ik heb me toen aangemeld bij een andere levereancier en binnen een week was ik klant bij hun. Na een paar dagen kreeg ik een brief van NEM dat het rond is en dat ik klant van hun was. Vervolgens kreeg ik binnen een aantal dagen kreeg ik een afschrift dat ik een bedrag van 350 euro moest betalen voor de vastrecht. Ik was niet accoord en ik heb een aantal brieven gestuurd. Ik moest voor de rechtbank en ik moest een bedrag van 600 euro betalen aan NEM zonder een dag stroom van hun te hebben ontvangen. Ik was bij de rechtbank, maar ik had mijn papieren niet bij me dus ik heb de zaak verloren.

Gewenste oplossing

Dat ze eerlijk kunnen zijn en die rekening intrekken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of