Complaint: opgelicht door woonsquare

user-168716 on 22 March 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Anderhalf jaar geleden een bank gekocht Oss bij Woonsquare,
een drie en tweezits bankstel met een relaxgedeelte…
Nou was in het relax gedeelte een veer gesprongen en zit hij niet meer lekker, er is een monteur wezen kijken en die ging een offerte maken ? Wij hebben drie jaar garantie !
Kosten zei hij € 350,- hoezo wij hebben toch garantie ?
Moet je de CBW voorwaarden lezen, daar staat meer in, staat op de achterkant van de factuur, in zulke kleine letters,
al heb je nog zo’n goede ogen het is niet te lezen….
Waar is de service van dit bedrijf, ik kan toch niet na zo’n korte periode al op onkosten gejaagd worden ?????
Dit bedrijf hanteert diverse verkooptrucs, komen jou zelfs achterna gerend op de parkeerplaats voor hun winkel als je niet acoord gaat, en verkopen jou tenslotte toch een bankstel
Maar waar is de service, het gaat hier waarschijnlijk om een constructie-fout een daar ben ik dus verantwoordelijk voor !
Ook telefonisch bij de klantenservice word ik afgescheept, maar mijnheer het is toch normaal als er iets kapot is dat u dan betaald, meer kunnen wij niet voor u doen (klik)
Bij kassa heb ik gelezen hoeveel mensen nare ervaringen hebben met dit bedrijf ! en dat zijn er heel wat…

Desired solution:

Dat woonsquare mij kosteloos de schade vergoed waar wij zelf niet schuldig aan zijn !
Het is een constructiefout !!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Genoemde gebreken zijn ontstaan na 20 maanden intensief gebruik. Woonsquare wil alles graag voor de klant oplossen conform de garantievoorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen. Dit uitvoerig met de klant besproken. Klant gaat hiermee echter niet akkoord.

All complaints of