Complaint: Ophalen KPN pakket

user-166864 on 13 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KPN zou een pakketdienst sturen om mijn kpn tv module op te halen nadat ik deze had opgezegd. Maandag 11 Maart krijg ik een sms van KPN met daarin de tijd van afhalen, nmlk tussen 1800 uur en 2100 uur. Disdag 12 Maart kom ik thuis en vind een kaart in de brievenbus met daarop: Helaas, we hebben je gemist!, degene die het pakket af zou halen is smiddags tussen 1400 en 1800 uur langs geweest (ik was om 1700 uur thuis). Uit fatsoen heb ik dezelfde avond een mail gestuurd naar Selektvracht met de gang van zaken en dat dit mij niet tevrede stemde. Vandaag (13 Maart) krijg ik een reactie op die mail met daarin als antwoord dat de afhaaldienst (Selektvracht) tussen 1800 uur en 2100 uur zou komen. Nu kom ik thuis en ligt daar alsnog een briefje in de bus met daarop: Helaas, we hebben je gemist! hierin staat dat ze tussen 1100 uur en 1500 uur zijn langsgeweest. Uit onvrede heb ik de klantenservice gebeld. De eerste dame vertelde mij dat ze het pakket NIET meer kwamen afhalen om ze maar 2 keer langskomen voor 1 pakket, ik vraag haar om me door te verbinden met haar leidinggevende, na enig tegensputteren vraagt ze me een momentje te wachten omdat ze me doorverbind. Helaas, ik weet niet of de beste dame me wegdrukte of dat er iets foutging maar ik werd er niet vrolijker op toen ik piep …. piep …. piep hoorde. Nogmaals bel ik de klantenservice, een andere dame. Ik vraag haar mij door te verbinden met die ene leidinggevende, ze weigerd. Voordat ik doorverbonden zou kunnen worden MOEST ik haar eerst tewoord staan. Na het verhaal NOGMAALS te hebben uitgelegd en ik nogmaals vraag om de leidinggevende vertelt ze mij dat deze hetzelfde zal gaan beamen. Na herhaardelijk vragen verbind ze me toch door….Maar… De leidinggevende is blijkbaar opeens naar huis. Slechte zaak! Ik zal NOOIT maar dan ook echt NOOIT meer wat via Selektvracht laten ophalen/bezorgen.

Desired solution:

Dat Selektvracht mij fatsoenlijk tewoord kan staan en mij kan verzekeren dat ze het KPN pakket alsnog zullen ophalen op een avond tussen 1800 uur en 2100 uur.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we aan de klant aangeboden om het pakket alsnog op te komen halen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of