Complaint: oplaad problemen X peria 8

user-58257 on 16 August 2011 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson XPERIATM support.
Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:
Wanneer een reparateur het toestel open maakt zal deze een onderzoek uitvoeren op het toestel. Wanneer uit deze expertise blijkt dat de schade niet ontstaan kan zijn door een fabrieksfout. Wordt dit verhaald op de gebruiker van het toestel. Wij als producent staan achter de expertise van het reparatie bedrijf. Wij kunnen hier dan ook geen uitzonderingen in maken.

Indien u verdere ondersteuning wenst met betrekking tot uw XPERIATM, verzoeken wij u in contact te treden onze speciale XPERIATM hulplijn.
Voor meer informatie met betrekking tot onze producten en diensten neemt u een kijkje op op onze website: www.sonyericsson.nl
Met vriendelijke groet,
Ricardo Juhasz
Sony Ericsson XPERIATM Support
Email: xperia.nl@support.sonyericsson.com
Phone : 0900 9973742
On behalf of Sony Ericsson Mobile Communications AB:
Becker & Partner GmbH
Neuenhofstraße 110
D-52078 Aachen
Telefon: +31 (0) 900 8998 318
WEEE-Reg.-Nummer: DE 15646940
Ust-ID-Nummer: DE121689737
Amtsgericht Aachen: HRB 4396
General Managers
Martin Becker, Johannes Müllmann, Jürgen Breuer
**************************************************************************
The information in this e-mail and attachment(s) thereto is strictly confidential may be legally privileged. It is intended solely for the named addressee(s) of this e-mail. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please advise the sender by reply e-mail and delete this message without disclosing it. Any further use of this e-mail is strictly prohibited.
**************************************************************************

Neem contact met ons op | Juridisch | Privacy
©Copyright 2001-2008. Sony Ericsson Mobile Communications. All rights reserved.

Mijne heren,dame

Op 4 augustus heb ik mijn experia 8 white naar GSM repareren vergezeld van onderstaande…

Nu al weer enkele weken kamp ik met een grrot probleem op mijn via jullie bestelde Sony Ericson Xperia 8 white. En wel het volgende,hij laadt niet meer op waarschijnlijk denki door een probleem tussen de adapter en het aansluitpunt in de telefoon.sinds enige tijd heb ik dit probleem wat een steeds grotere ergenis veroorzaakt.Al vanaf het begin gaat het stekkertje al erg moeilijk in het toestel.
Op dit moment krijg ik helemaal geen stroom meer in t apparaat dat nu bijna leeg is, nogmaals zwaar ergelijk en nog ergelijker een toestel wat bijna leeg is en niet meer oplaad!!

Aangezien dit via jullie aangeschaft is incl. Vodafone abbo, vraag ik aan jullie een oplossing voor dit probleem.

Hoop op een bevrediginde en snelle oplossing van jullie kant, want zonder tel daar word ik zacht gezegd gek van, ook daar dit toestel de huistel. ged. vervangt.

Groet
Pde Jager
Koriander 9
7443ej
Nijverdal

Als reactie kreeg ik vandaag het volgende…

Goedendag,

Uw toestel is bij een ander repaircenter geweest omdat wij dit merk niet behandelen.
Zij hebben het toestel afgekeurd ivm schade door verkeerd gebruik. De schadefoto’s kunt u bekijken op www.e-repair.nl Bonnumer 3L73678

Het toestel is door hen vandaag retour gestuurd naar ons.
Met vriendelijke groet / Best regards,
Annemarieke Briolas
Servicedesk
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk (ZH)
Telefoon: +31 (0) 703073131
Fax: +31 (0) 703073177
www.solid-vision.com
www.gsmrepareren.nl

Volgens hun is dit te wijten aan vallen stoten etc., terwijl dit niet gebeurd is, het stekkertje ging er vanaf het begin al moeilijk in..Wat ik zie op de foto is dat het contact op toestel scheef zit maar dat zat al vanaf begin zo, maar ja kan ik niet bewijzen dus uitgepraat.

Na tel contact met solid vision vertelde men mij: vervalt hierdoor de garantie en kunne we niks meer voor u doen.Het komt er dus op neer dat ik de Xperia 8 dus teruggestuurd krijg en daarna meteen in de vuilnisbak kan dumpen, waarop men positief antwoorde.

Ook de leverancier Bestelmaar.nl doet hier verder niets mee en schuift alles af richting gsmrepareren ,Garantie vervalt hier mee en punt uit dus, toestel incl abbo aangeschaft eind febr 2011.

Het fijne is dat ik hier ook een abbo via Vodafone heb lopen incl. internet etc. en hier dus niks mee kan en aan heb, a 30euro p/m .

Dat ik dit een rare zaak vind lijkt me duidelijk en hoop dat u , als mijn laatste hoop hier iets mee kunt doen want dit gaat nergens over.

vriendelijke groet

P de Jager
koriander 9
7443ej Nijverdal

This line was auto-generated.
Please do not remove or alter text below this line. [X-Ticket:91015559,2] Beantwoorden Doorsturen

Beantwoorden |Peter de Jager aan xperia.nl
details weergeven 10:14 (1 uur geleden)

Mijne heren,dames,
 
Ik betreur uw reactie op mijn vorige mail waar u zegt geen verantwoording te nemen voor mijn genoemde klacht.Graag wil ik u erop wijzen dat er op diverse fora over het opladen van de accu van zowel de Xperia 8 en 10 veel negatieve reacties staan.Hiermee wil ik duidelijk maken dat mijn probleem niet alleen staat, zie http://www.androidworld.nl/forum/sony-ericsson-xperia-x10/7030-oplaad-problemen.html en hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=701249
Nog even in het kort,mijn Xperia 8 heeft contact problemen bij en tijdens opladen van de accu via de usb lader en aansluiting in mobiel.Zowel de verkoper, bestelmaar.nl als hun reperateur,GSMrepareren.nl schuiven de verantwoordelijke af en geven als verklaring voor probleem stoot val schade en geen garantie.Bij deze kan ik u verzekeren dat dit absoluut niet gebeurd is,maar helaas kan ik dit niet bewijzen.Het opladen gaat vanaf het begin al moeilijk maar de laatste weken voor de vakantie laadde hij half of helemaal niet meer op,lastig wel.
Ik zou nu mijn Xperia ongerepareerd retour krijgen volgens de reperateur waar ik dus niks meer aan heb.Het abbo via Vodafone a 30 euro pm heb ik dus ook niks meer aan en is nog 1.5 jaar geldig, zonder smartphone dus!
Nogmaals hoop ik dat u als leverancier van de Xperia de verantwoording neemt en alsnog een vervangende smartphone voor deze rampmobiel levert, enzo u goede naam hoog zult houden
vriendelijke groet

P de Jager
Koriander 9
7443ej Nijverdal
Twitter @thehuntermedia

Op 16 augustus 2011 10:09 schreef het volgende:
– Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven –

MyPhone Fun & Downloads Update Service
Geachte heer de Jager,Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson XPERIATM support.Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:Wanneer een reparateur het toestel open maakt zal deze een onderzoek uitvoeren op het toestel. Wanneer uit deze expertise blijkt dat de schade niet ontstaan kan zijn door een fabrieksfout. Wordt dit verhaald op de gebruiker van het toestel. Wij als producent staan achter de expertise van het reparatie bedrijf. Wij kunnen hier dan ook geen uitzonderingen in maken.
Indien u verdere ondersteuning wenst met betrekking tot uw XPERIATM, verzoeken wij u in contact te treden onze speciale XPERIATM hulplijn.Voor meer informatie met betrekking tot onze producten en diensten neemt u een kijkje op op onze website: www.sonyericsson.nlMet vriendelijke groet,Ricardo Juhasz
Sony Ericsson XPERIATM Support
Email: xperia.nl@support.sonyericsson.com
Phone : 0900 9973742On behalf of Sony Ericsson Mobile Communications AB:
Becker & Partner GmbH
Neuenhofstraße 110
D-52078 Aachen
Telefon: +31 (0) 900 8998 318
WEEE-Reg.-Nummer: DE 15646940
Ust-ID-Nummer: DE121689737
Amtsgericht Aachen: HRB 4396
General Managers
Martin Becker, Johannes Müllmann, Jürgen Breuer**************************************************************************
The information in this e-mail and attachment(s) thereto is strictly confidential may be legally privileged. It is intended solely for the named addressee(s) of this e-mail. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please advise the sender by reply e-mail and delete this message without disclosing it. Any further use of this e-mail is strictly prohibited.
**************************************************************************

Neem contact met ons op | Juridisch | Privacy
©Copyright 2001-2008. Sony Ericsson Mobile Communications. All rights reserved.

Mijne heren,dame Op 4 augustus heb ik mijn experia 8 white naar GSM repareren vergezeld van onderstaande… Nu al weer enkele weken kamp ik met een grrot probleem op mijn via jullie bestelde Sony Ericson Xperia 8 white. En wel het volgende,hij laadt niet meer op waarschijnlijk denki door een probleem tussen de adapter en het aansluitpunt in de telefoon.sinds enige tijd heb ik dit probleem wat een steeds grotere ergenis veroorzaakt.Al vanaf het begin gaat het stekkertje al erg moeilijk in het toestel.
Op dit moment krijg ik helemaal geen stroom meer in t apparaat dat nu bijna leeg is, nogmaals zwaar ergelijk en nog ergelijker een toestel wat bijna leeg is en niet meer oplaad!!

Aangezien dit via jullie aangeschaft is incl. Vodafone abbo, vraag ik aan jullie een oplossing voor dit probleem.

Hoop op een bevrediginde en snelle oplossing van jullie kant, want zonder tel daar word ik zacht gezegd gek van, ook daar dit toestel de huistel. ged. vervangt.

Groet
Pde Jager
Koriander 9
7443ej
Nijverdal Als reactie kreeg ik vandaag het volgende… Goedendag,

Uw toestel is bij een ander repaircenter geweest omdat wij dit merk niet behandelen.
Zij hebben het toestel afgekeurd ivm schade door verkeerd gebruik. De schadefoto’s kunt u bekijken op www.e-repair.nl Bonnumer 3L73678

Het toestel is door hen vandaag retour gestuurd naar ons.
Met vriendelijke groet / Best regards,
Annemarieke Briolas
ServicedeskPolakweg 26
2288 GG Rijswijk (ZH)
Telefoon: +31 (0) 703073131
Fax: +31 (0) 703073177www.solid-vision.com
www.gsmrepareren.nl Volgens hun is dit te wijten aan vallen stoten etc., terwijl dit niet gebeurd is, het stekkertje ging er vanaf het begin al moeilijk in..Wat ik zie op de foto is dat het contact op toestel scheef zit maar dat zat al vanaf begin zo, maar ja kan ik niet bewijzen dus uitgepraat. Na tel contact met solid vision vertelde men mij: vervalt hierdoor de garantie en kunne we niks meer voor u doen.Het komt er dus op neer dat ik de Xperia 8 dus teruggestuurd krijg en daarna meteen in de vuilnisbak kan dumpen, waarop men positief antwoorde. Ook de leverancier Bestelmaar.nl doet hier verder niets mee en schuift alles af richting gsmrepareren ,Garantie vervalt hier mee en punt uit dus, toestel incl abbo aangeschaft eind febr 2011. Het fijne is dat ik hier ook een abbo via Vodafone heb lopen incl. internet etc. en hier dus niks mee kan en aan heb, a 30euro p/m . Dat ik dit een rare zaak vind lijkt me duidelijk en hoop dat u , als mijn laatste hoop hier iets mee kunt doen want dit gaat nergens over. vriendelijke groet P de Jagerkoriander 97443ej Nijverdal

This line was auto-generated.
Please do not remove or alter text below this line. [X-Ticket:91015559,2]

Desired solution:

Nieuw of gerepareerd toestel, heb nog wel een abbo bij Vodafone voor 2 jaar dit heb ik niet voor niks afgesloten.

All complaints of