Complaint: Oplichterij

user-217895 on 12 December 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik iets heb besteld en dat het naar een compleet ander adres is gestuurd. Ik heb al zo’n 5 mailtjes en een klachtenprocedure naar ze gestuurd maar ik krijg vrijwel alleen maar automatische berichten terug, de ‘persoonlijke’ berichten zijn onpersoonlijk/deels geautomatiseerd/geprotocoliseerd/verwijtend naar postNL kortom verre van rationeel of empathisch. Ik heb mijn emailadres uiteraard opgegeven toen ik een account aanmaakte alsmede additionele informatie zoals mijn telefoonnummer. Ook wordt in die ene persoonlijke mail naar mijn mening een beetje gedaan alsof het een ‘loterij’ is en geen bestelling.

Desired solution:

Producten netjes geleverd op het adres wat ik al zo'n 5 keer heb opgegeven of mijn geld terug storten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Zalando to pickup complaint

All complaints of