Complaint: Oplichters

user-218152 on 18 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een betalingsregeling met Vodafone maar telkens wanneer het einde nader omtrent de afwikkeling van z’n regeling hebben zij opeens mijn betaling niet ontvangen.
Dan krijg je een brief op ja wel 12 december 2013 dat het openstaande bedrag op 8 december 2013 betaald moet zijn. Heel knap wie dat voor elkaar krijg. Bellen met Vodafone ja en dan gaat het mis want Vodafone het morele geweten van Nederland. Eist dat ik niet mag vloeken in mijn eigen huis tegen mezelf omdat ik van mezelf vindt dat ik de cijfertjes drie keer had moeten controleren. Madam achter de telefoon vindt dat ik niet mag vloeken in mijn eigen huis en wens mij niet verder te helpen want ik moet naar haar luisteren. Wat voor soort mensen hebben zij daar in dienst allemaal voormalig ….. leden die mijn geweten controleren of een godsdienst politie die zonder mijn medeweten op mij wordt los gelaten als ik met Vodafone ga bellen.

Desired solution:

Ik wens niet belast te worden met de onzin waarin een ander in geloof. Ik heb mijn eigen geloof wat dat is bepaal ik zelf. Ik wens niet gechanteerd te worden door een godsdienst fanaat omdat dit lekker uitkomt. Iemand moet gewoon zijn werk doen en niet gaan neuzelen over zijn of haar eigen normen en waarden. Daar heb ik niets mee te maken,ik heb met Vodafone een zakelijke overeenkomst niet meer en niet minder.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of