Complaint: oplichting?

user-174982 on 23 April 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 13/3/2013 5,95 euro betaald om mijn bestelnummer GS1824009 te ontvangen.
Deze opzetborstels zouden uiterlijk over 14 dagen geleverd worden maar tot nu toe geen resultaat. Ik kreeg een tegoedbon en ik hoefde verder niks te doen.
Mijn persoonlijke code e0e31050. Ik heb ook een mail gestuurd naar info@mascot-online.nl

Desired solution:

Ik wil mijn 5,95 euro teruggestort krijgen op bankrek.nr 159035333. t.n.v. De heer S.Pool te Hoogezand.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer Pool,

Deze bestelling had al geleverd moeten zijn, wij vermoeden dan ook dat deze is zoekgeraakt in de post.

Onze Customer Service heeft zojuist per mail contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen voor uw klacht.
Zij zijn bereikbaar via: info@groupdeal.nl

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of