Complaint: oplichting eindafrekening

user-40621 on 16 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NEM wat een rotBEDRIJF!!!!:wtf: waarom, zij lichten ons op de eindafrekingsnota. 452 euro (of meer) moeten wij teveel betalen. Wij hebben de bevestigingsmail van eind 2009 en eind 2010 (van de NEM) van de meterstanden en nu zeggen ze dat ze van heel 2010 geen meterstanden van ons hebben ontvangen. Medewerker N. Gomes wilt niet meewerken omdat het haar afdeling niet is. Moet maar schriftelijk contact zoeken, want de juiste afdeling is telefonisch niet bereikbaar. Advies van haar kant, eerst alles voor 22-2-2010 betalen en dan contact opnemen met de nieuwe leverancier, die moet een correctieverzoek indienen bij de netwerkbeheerder. En als die alles heeft uitgezocht, geven die dat door door bij de NEM. De NEM gaat dan uitrekenen hoeveel we terugkrijgen. ……………………oh ja en als we niet op tijd betalen komt er nog 1 laatste betaalmogelijkheid en gaat hij dan naar het incassobureau.
zij zeggen dat de meterstanden geschat zijn, maar dit is niet terugte vinden op de eindafrekening. hierin staat dat het definitief is.

Gewenste oplossing

excusses en op basis van de correcte meterstanden en de bevestigingsmail van de meterstanden, een nieuwe factuur sturen. Niet eerst betalen, maar eerst uitzoeken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of