Complaint: oplossing sns bank

user-99508 on 27 April 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hierbij wil ik nog even reageren op mijn vorige bericht en de oplossing die sns daarvoor heeft.
Gewoon wegwezen als je je eigen geld wil hebben.

Ik wil toch nog graag antwoord op een paar vragen.

Waarom nemen jullie mijn klacht niet gewoon in behandeling?
Op jullie site staat immers dat er op elke klacht altijd binnen 4 weken een reactie komt.
Ik was gewoon nog klant toen ik de klacht indiende en de brief dat ik maar een andere bank moest zoeken kreeg ik pas een week daarna.

Waarom verteld de medewerker dat ik andere mensen met het probleem dat de snsbank heeft veroorzaakt moet lastig vallen terwijl hij daar zelf niet aan mee wil werken?
Ik was in het sns kantoor en heb voorgesteld het geld met de digipas ter plaatse op zijn rekening over te maken zodat hij ook ter plaatse voor mij had kunnen pinnen.

In de vorige reactie staat dat een leidinggevende enkel een bemiddelende rol had kunnen spelen.
Waarom kiest de sns ervoor om niet de moeite te nemen om op mijn verzoek een leidinggevende die bemiddelende rol te laten spelen, maar de politie te bellen?

Ik moest de tv die ik wilde kopen in de winkel laten staan omdat mijn pas het niet meer deed, vervolgens heb ik geprobeerd te pinnen bij de geldautomaat, vervolgens ben ik naar binnen gegaan bij de sns en naar een oplossing gezocht alleen wilde de medewerker niet medewerken, vervolgens heb ik om een leidinggevende gevraagd wat ook niet mocht, dus vandaar mijn laatste vraag:
Is dit de manier waarop je met je klanten omgaat als zoals je zelf zegt “de klant centraal staat”?

Desired solution:

Duidelijke antwoorden op mijn vragen graag!
Als dat niet lukt hoop ik dat de snsbank binnenkort het laatste zetje krijgt om van het randje van de financieele afgrond naar beneden te vallen zodat we van dat arrogante gedrag af zijn

All complaints of