Complaint: Oplossingen Nem niet waar

user-9502 on 11 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Mensen pas en let op !!!!!
Op deze side doen jullie klachten melden aan de bedrijven daar heb ik het vooral over de NEM . Ze lossen niks op ze gaan gewoon door met hun oplichters praktijken ze zetten gewoon € 25,00 aanmanings kosten maal 7x dat is 1 van de vele voorbeelden betalen anders incasso bureau .Ze blijven maar doorgaan.

Gewenste oplossing

Ik laat ze niet met rust . Ik blijf negatieve reclame voor ze maken ze lossen niks op willen alleen maar geld zien . In 1 woord houd de dief !!!! Alle mensen zo vlug mogelijk weg daar vroeger waren die problemen nooit .Eind dit jaar stap ik zeker over naar mijn oude leverancier nooit problemen gehad naar de afrekening weg hier boeven .

Message from NLE

14 years ago - De Nederlandse Energie Maatschappij brengt maandelijks een termijnbedrag in rekening voor de levering van energie. In het termijnbedrag zijn zowel de leverings- als transportkosten gerekend. Vanzelfsprekend moet het termijnbedrag binnen de betaaltermijn worden betaald. Wanneer de betaling niet is gedaan binnen de betaaltermijn, sturen wij een herinnering met het verzoek om zo snel mogelijk te betalen. De Nederlandse Energie Maatschappij rekent voor het versturen van de herinnering geen extra kosten. De herinnering waarschuwt echter wel voor de extra kosten die in rekening worden gebracht wanneer er niet binnen de gestelde termijn betaald wordt. Indien er geen betaling heeft plaatsgevonden na het ontvangen van de herinnering, stuurt de Nederlandse Energie Maatschappij een aanmaning. Hierbij worden extra kosten in rekening gebracht omdat er ook extra kosten gemaakt worden. Omdat de betaling van het termijnbedrag iedere maand terugkomt , adviseren wij onze klanten om per automatische incasso te betalen om een betalingsachterstand te voorkomen. Via Mijn Energie (https://mijn.nederlandenergie.nl) kunnen onze klanten eenvoudig de betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, of online via iDeal betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of