Complaint: opname spaarloon

user-88883 on 03 March 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Ebel van der Laan, Wat vervelend dat het bedrag van je spaarloon nog niet is overgemaakt. We begrijpen dat het niet prettig is om zes weken op het bedrag te wachten. Uit ons systeem blijkt dat we geen opnameformulier hebben ontvangen. We verzoeken je daarom vriendelijk het formulier nogmaals in te vullen via https://www.snsbank.nl/particulier/sparen/wat-gebeurt-er-met-de-spaarloonregeling/opnameformulier-sns-spaarloon.html. Vul het formulier in, print het uit en onderteken het. Je kunt het formulier nogmaals opsturen of je mag het formulier ook inscannen en e-mailen naar webcare@sns.nl (inclusief scan van een identiteitsbewijs). Dan zorgen wij ervoor dat dit op de juiste afdeling terechtkomt en het spaarloonbedrag zo snel mogelijk wordt overgemaakt. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank webcare

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Ebel van der Laan, Heb je het spaarloonbedrag inmiddels ontvangen? Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

All complaints of