Complaint: Oproep aan Olivier van Duijn, directeur marktplaats en verantwoordelijk voor nieuwe site

user-143466 on 21 November 2012 about Marktplaats in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heer Olivier,

waar is eht misgegaan het afgelopen jaar?

Hoe kan u in godsnaam toestemming hebben gegeven voor ehtonline zetten van de nieuwe site van marktplaats?

Leest u geen klachten, kijkt u niet verder dan uwneus lang is?

de site is werkelijk buitengewoon onoverzichtelijk,delay-out is afzichtelijk,vele functieswerken niet, voormalige handige functieszijn verdwenen.
Wat is hier debedoeling van?

Ik schrijfdezeklacht nietalleen namens mezelf.

ik ben een trouweverkoper op Marktplaats, tot voorkort, naartevredenheid.

Watenorm opvalt is het feit daternu minderbieders en kijkersop mijnadvertentiesafkomen, terwijl er niets veranderd is.
Dit komt omdat desite niet naarebhoren functioneert.

Helaashebben meerdere verkopers hier last van, kijk zelf maar op klacht.nl.
Ook op andere klachtensites, staan enorm veel klachten voer de nieuwesite van Marktplaats.

ik zou u willen vragen, verzoeken om zo spoedig mogelijk verbeteringen aan te brengen,en anders de oude site weer online te zetten. Deze werkt namelijk prima.

Momenteel kunnen er meerderefoto’s worden geuploaded, echter niet tegelijk maar stuk voor stuk, wat is dat voor “verbetering”?

Ik verkoop net zoals andere klachtenmelders alg eruime tijdviamarktplaats spullen.
Dit is altijdgoe gegaan.
desite was klantvriendelijk en vooral overzichtelijk.
er warenwelv erbeterpunten aanwezig, zoals,meerdere foto’stegemoijk en meerdere, kunnen up-loaden.

op de nieuwe site is er van enige overzichtelijkheid totaal geeen sprakemeer. Vele handige functies zijn verdwenen, zoals toppers, kijk in uw wijk, enz.
Kan nogwewel evendoorgaan.
de lay-out is ook spuuglelijk, niet om aantezien.
Ik kan niet begrijpen dat de140 testers die hieral mee gewerkt hebben, dit allemaal prima vonden. Ik geloof er echt helemaal niets van.

Als Marktplaats nu echtinhet belangvande klant denkt, dan zoudenzeeersteens watmoetengaandoen aan de 235!!! klachtendie er inmiddelsalleenal op Klacht.nl staangeregistreerd. Op andere klachtensites, staaner waarschijnlijk nogveel en veel meer.
Ikzou zeggen Marktplaats, Olivier vanDuijn, directeur marktplaats doe er iet saan!!!!

Ook zijn de bezoekers en bieders op mijn advertenties gehalveerd!!!!!
Dit alleen maar omdat de site totaal niet overzichtelijk werkt. Is zeer klant onvriendelijk.
Zeer storend de vele commerciele advertenties die er tegenwoordig tussenstaan.

Dit zal allemaal wel te maken hebben met grote commerciele belangen van Marktplaats/E-bay.

Kortom, mensen, ik hoop dat Marktplaats de oude site snel weer online zet, anders zijn ze een trouwe verkoper kwijt.
En ik ben geloof ik niet de enige.

Desired solution:

Oude site snel weer online met enkele verbeterpunten, zoals tegelijk meerdere foto's kunnen uploaden.
Verder werktdesite naar behoren en is, ook zeer belangrijk, erg overzichtelijk!

All complaints of