Complaint: opwaarderen telefoon

user-193611 on 13 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

3a4weken geleden 50 euro opgewaardeerd maar er is een onduidelijke fout opgetreden.Kon niet bellen wel kon ik gebeld worden. Bij de KPN hebben ze nog eens 10 euro opgewaardeerd maar dat hielp ook niet.-Een week later weer terug Aan de zaak hebben ze een formulier ingevuld.Geen resultaat. Ik kan mijn mobieltje niet missen ook niet i.v.m.ziekte.groetend en in spanning wacht ik af Ik schat U hoog in maar dat is nu aan het verdwijnen

Desired solution:

60 euro kunnen gebruiken en anders terugstortten! op 1234246 giro. Ik ben 83 en vindt dit uiterst vervelend.
Een bestand toevoegen zoals u wilt kan ik niet!! Hieronder mijn naam + mobiele nummer en ik wil teruggebeld worden op 06 22682221 of 0591 623223
Hoe helpen jullie ons anders als men dit in de winkel voor mij niet doet en mij laat modderen met het invullen van dit!
Naam: GS Landkroon- Vermeeren
Veldlaan 52
7824VH Emmen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of