My complaint:
Telefonisch houden ze je net zolang in de wacht tot je het opgeeft á 15 cent per min plus de kosten van je mobiele telefoon. Daarna een brief verzonden en verzocht om bevestiging. Ruim 2 weken later niks gehoord natuurlijk, dus weer bellen. Gek dat je bij een andere afdeling wel iemand aan de lijn krijgt. Niks van bekend, geen brief ontvangen zeggen ze gewoon. Nee hoor meneer dan was het inmiddels in het systeem verwerkt. Moest maar weer opnieuw bellen naar de afdeling opzeggingen. Na 25 min eindelijk iemand aan de telefoon gehad. Deze persoon weet mij weer te vertellen dat opzeggen alleen telefonisch kan. Ruim 15 eurocent per minuut moeten betalen om op te kunnen zeggen! En zo wordt het er niet makkelijker op. En omdat we in het begin al hadden gebeld om het op te zeggen en niemand te pakken kregen liep het abonnementsgeld natuurlijk gewoon op. Omdat er nu nog een bedrag openstaat kunnen we het niet opzeggen. Erg vreemd vind ik dat.. Opzeggen moet gewoon mogelijk zijn! Openstaande kosten blijven dan staan, maar loopt het tenminste niet verder op. Maar dat is hun beleid blijkbaar niet. Ze willen je graag helemaal kaal laten plukken door het incassobureau en zo lang mogelijk blijven innen. Lekker alles uit handen geven aan een incassobureau, zijn hun ervan af en kunnen die ook nog een graantje meepikken. Schoften zijn het.
Desired solution:
Einde abonnement ingang eerste mogelijkheid na de datum van de opzegbrief. Compensatie/vergoeding voor de telefonisch gemaakte kosten. Structurele verbetering klantenservice.

