Complaint: Opzeggen automatisch meespelen … ja vast!

user-100376 on 31 May 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik speel al heel lang automatisch mee met de Lotto maar wil daar mee stoppen. Ik probeer al sinds december 2009 (!!!) het automatisch meespelen te beeindigen, tot op heden zonder enig succes.
Op aanraden van de Klantenservice juli vorig jaar (2011 dus!!) opnieuw een opzegging verstuurd “want anders konden ze het niet verwerken” euh … ook mét een opzegbrief kunnen ze het dus niet verwerken ….

Desired solution:

Het heeft mij nu allemaal té lang geduurd, dus ik ga voor het maximale: terugstorting van de betaalde inleg sinds juli 2011 onder aftrek van eventuele gewonnen prijzen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Lotto posted

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Comment by poster of the complaint

12 years ago - de klacht is helemaal niet opgelost!! De reactie van de Lotto is gewoon van een domme callcenter medewerker die slechts procedures volgt en absoluut níet de klacht heeft gelezen danwel contact met mij heeft gezocht. Hoe vaak moet je een opzegbrief sturen als je al sinds eind 2009 probeert het automatisch meespelen op te zeggen?? En elke keer als reactie krijgt "we hebben geen opzegging van u ontvangen" ... yeah right ... BEZINT EER GE BEGINT, GA ABSOLUUT NIET AUTOMATISCH MEESPELEN MET DE LOTTO, ALS JE DIT PROBEERT OP TE ZEGGEN WORDT JE AAN ALLE KANTEN GENAAID, NOGAL MAKKELIJK OM TE ZEGGEN "STUUR EEN SCHRIFTELIJKE OPZEGGING" ... DIE VERDWIJNEN ZEKER ALLEMAAL IN DE PRULLENBAK OFZO MAAR WORDEN ZEER ZEKER NIET VERWERKT!!!

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant kan online, telefonisch of per brief opzeggen.

All complaints of