Complaint: Opzeggen verzekering telefoon (06-11513581).

user-214870 on 02 December 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in 2008 en 2010 een telefoon gekocht bij de belcompany. Er werd mij destijds gevraagd of ik een verzekering wilde. Belcompany zou mijn oude verzekering afsluiten en de nieuwe verzkering open. De nieuwe verzekering is goed gegaan, maar de oude is nooit opgezegd terwijl dit wel voor mij gedaan zou worden. Nu ben ik er sinds kort achter dat er dus nog steeds van 2 oude telefoons onterecht van mijn rekening wordt geincasseerd. Ik heb beide incasso’s inmiddels opgezegd, Maar bij de ene wordt er al ruim 3 jaar onterecht van mijn rekening geincasseerd en van de andere verzekering al bijna anderhalf jaar. Dit doordat ik er op vertrouwde dat mijn verzekering door u medecollega’s zou worden opgezegd. De ene verzekering was van Pro-assist (deze was voor mijn Samsung F480 en loopt vanaf 2008)en nog een verzekering bij Conner Davis Insurance (voor mijn Samsung Galaxy S).

Desired solution:

Ik wil deze onterecht geincassseerde bedragen graag terug, omdat u collega's mij hebben toegezegd de verzekering te zullen beeindigen, maar dit helaas nooit hebben gedaan.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Helaas kunnen wij voor u geen verzekering opzeggen, hier dient u ten alle tijden zelf voor te tekenen.
Wij hebben geen inzage in de administratie van de verzekeringsmaatschappij, en wij zien dus ook niet wat er bij u afgeschreven wordt. Een opzegging wordt ook altijd bevestigd door de verzekeringsmaatschappij binnen korte tijd, dus als u deze destijds niet hebt gehad had er destijds actie ondernomen moeten worden.

Excuses dat wij geen ander bericht voor u hebben.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of