Complaint: Opzegging

user-174841 on 22 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben al vanaf augustus bezig om mijn contract om te zeggen. KPN schijnt zijn klanten niet te willen verliezen ofzo want het contract loopt nog!!!

Eerst wilde ik het contract over laten nemen maar dit kan niet. Erg raar omdat zij dan langer een contracttant hebben.
Vervolgens werd mij aangegeven dat ik een bewijs van uitschrijven moest opsturen. 2 maal gedaan maar niet aangekomen?!

Uiteindelijk ervoor gekozen om de einddatum van mijn contract 14-5 af te wachten en een reguliere opzegging door te geven. WEER NIET AANGEKOMEN!!!

Bel ik en wordt er WEER gezegd dat ik vanaf november geen contact opgenomen zou hebben. ONZIN natuurlijk

Zeggen ze dat ik het aangetekend moet opsturen!!! Ja dan moet het wel aankomen.
De oplossing is nu dus na al maanden moeilijk doen kosten verrekenen ed….om nu weer kosten te maken om het op te zeggen!!??
Geen oplossing wat mij betreft!!

Desired solution:

Ik wil een beevstiging dat mijn contract per 14-5 is opgezegd!!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of