Complaint: opzegging

user-191888 on 02 August 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 1/8 telefonisch mijn abonnement per 7/8 2013
opgezegd. Dit in verband met abonnementsverhoging.
Ik kreeg automatisch een mail waarin werd medegedeeld;
dat de opzegging ingaat op 7/11 2013,
Ik ben het hiermee niet eens om dat de prijs van het
abonnement eenzijdig is verhoogd.

Desired solution:

Stoppen per 7/8 2013

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

All complaints of