Complaint: Opzegging

user-192678 on 07 August 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb niets aan deze site. Er staat niet eens een contact op. Ik weet niet hoe ik de mensen van huurwoningbemiddeling kan bereiken. En ik betaal elke keer 20 euro voor niets. Daarom wil ik opzeggen.

Desired solution:

Als ze mij zouden bellen of mailen en een uitleg kunnen geven. Zowiso wil ik opzeggen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw de Jong,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 1 september 2013 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Dit reactieformulier vind u onder "help" op onze site, hier treft u eveneens ons adres aan:

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt hier direct een vraag stellen de Helpdesk of contact opnemen via onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of