Complaint: Opzegging Hotelbon

erikp666 on 10 March 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn al 7 jaar bezig met opzeggen. Hotelbon kan niet automatisch afschrijven. Aangezien we er in eerste instantie van uit gingen dat alles geregeld was, omdat er helemaal niks meer binnen kwam van hotelbon, hebben wij hun geen adres wijziging gestuurd toen wij gingen verhuizen. Nu blijkt dat er in decemer brieven, van hun, op het oude adres binnen zijn gekomen. Deze worden zoals afgesproken terug gestuurd. En in maart komen dan de incasso’s.

Gewenste oplossing

Van hotelbon een schriftelijke bevestiging van de opzegging, een einde aan de incasso’s en terugbetaling van het uit me zak geklopte geld van 2011.

Message from

13 years ago - Aangezien ik over onvoldoende gegevens beschik om e.e.a. te kunnen nakijken verzoek ik u om om mij via webcare@hotelbon.nl uw gegevens te mailen onder vermelding van: LDB/HBJ002. Met vriendelijke groet, Laura de Boer Webcare Team Hotelbon.

All complaints of