Complaint: Opzegging Jaarkaart Hotelbon

JvdReek on 05 April 2010 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Op 22 februari 2010 heb ik mijn jaarkaart van Hotelbon opgezegd.
Op 26 februari 2010 is de bevestiging ontvangen.
Echter eind maart wordt EUR59,95 van mijn rekening afgehouden die ik per omgaanda laat terugstorten. Op 1 april neemt mijn vrouw kontakt op met de servicedesk van Hotelbon, en daar krijgen we te horen dat we een week te laat de opzegging hebben verzonden (15 febr zou goed zijn geweest!). Inderdaad na een check van de opzegbevestiging van Hotelbon staat een datum van opzegging vermeld van 1 april 2011 ipv 1 april 2010. We zitten blijkbaar ongewenst weer een jaar vast aan Hotelbon. Opvallend is dat er geen discussie mogelijk is men zoekt niet naar een oplossing nog is men geintersseerd naar de reden van opzegging! Op 3 april wordt een brief ontvangen van Hotelbon dat de machtiging niet uitgevoerd kon worden en of we per acceptgiro even willen betalen binnen 7 dagen.

Gewenste oplossing

Acceptatie van de opzegging per 1 april 2010

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Zelfs na 6 weken geen enkele reactie van Hotelbon mogen ontvangen! Hotelbon is alleen uit op het verkopen van de jaarkaart. Eenmaal aangesloten is het klantenbelang niet van belang. Ervaring: 1.Beschikbaarheid van Hotelkamers is zeer beperkt. 2. Je krijgt de slechtste kamer van het Hotel Advies: boek gewoon rechtstreeks bij een Hotel of via weekendjeweg etc.

All complaints of