Complaint: Opzegging kpn glasvezel

user-173640 on 15 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb afgelopen Januari mijn KPN glasvezeldiensten opgezegd dit werd allemaal goed doorgevoerd volgens jullie zegge.
Ik heb ook netjes afgewacht het zou per februari stopgezet worden omdat mijn woning verkocht was en in februari de sleuteloverdracht was.
Nu is het ondertussen april en jullie sturen mij nog steeds facturen en schrijven nog steeds af.
Vorige maand toen het onterecht afgeschreven werd heb ik al telefonisch contact op genomen en werd mij gezegd dat het opgelost werd.
Heb hierbij ook mijn telefoon nummer achter gelaten als er vragen waren. Ondertussen zijn we weer een maand verder en krijg ik wederom een nieuwe factuur binnen terwijl ik helemaal geen klant meer ben bij jullie gezien dit in Januari al opgezegd was.

Desired solution:

Ik zie graag dat Alles facturen van de baan gaan daar jullie je werk niet goed verricht hebben.
Tevens wil ik met acute ingang met terugwerkende kracht dat mijn opzegging door gevoerd word.
Ik geef hierbij ook te kennen dat alle facturen die gestuurd worden NIET betaald worden.
Mochten we er op deze manier niet uit komen ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand er op te zetten.

Jullie hebben mij meerdere malen te kennen gegeven dat alles geregeld was dit is ook terug te zien in jullie systeem en er word gewoon niks mee gedaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of