Complaint: Opzegging lidmaatschap

user-193498 on 12 August 2013 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mij lidmaatschap bij Fit4free opgezegd, volgens de vereiste weg. Echter nu enige maanden verder blijkt dat Fit4free maandelijks nog € 2,95 automatisch incasseert.

Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen. Daarbij wordt via een bandje eerst melding gemaakt van een beltarief bovenop de normale belkosten van € 0,40 per minuut met een maximum van € 20,-. Een absurd tarief voor een op consumenten gerichte organisatie.

Samantha van de klantenservice staat ons vervolgens erg klantonvriendelijk te woord. Ze geeft aan dat ze de opzegging automatisch hebben opgezet in een recht om weer in te schrijven zonder administratiekosten, hiervoor is echter het bedrag van € 2,95 per maand voor verschuldigd. Dit kan alleen stopgezet worden door de pas in te leveren bij de vestiging. Dit heb ik echter al gedaan. Nu geeft Samantha aan dat ik dit moet aantonen en dat ik anders € 25,- verschuldigd ben voor het verloren plastic pasje (kostprijs € 0,25??)

Als ik vervolgens verbaast over de wijze waarop Fit4free klanten behandeld op internet naga of ik de enige ben met een dergelijke ervaring blijkt het te wemelen van klachten over opzeggingen, niet correcte incasso’s en groepslessen welke doorlopend uitvallen. Fit4 free blijkt zich er niet aan te storen en tot op heden geen enkele klacht opgelost te hebben.

Pas op om een contract met Fit4free aan te gaan!

Desired solution:

Het stopzetten van de incasso's en beëindiging van het lidmaatschap zonder verdere kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Fit 4 Free

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Fit 4 Free to pickup complaint

All complaints of