Complaint: Opzegging niet verwerkt, hardeware verdwenen

splaka on 16 December 2013 about Tele2 in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In februari is voor de eindecontractdatum een Alles in 1 abonnement opgezegd. met de nieuwe wet kan men niet zonder toestemming het contract laten doorlopen. Ondanks de eerdere opzegging een telefoon/chat gesprek in december is het alsnog niet opgezegd?? Op 28-02-2013 is er een postpakket met de hardware afgeleverd bij TNT /PostNL agentschap. Het pakket is niet aangekomen of niet geregistreerd bij de ontvanger Tele2 of Docdata.
TELE2/DOCdata Antwoordnummer 10020 5140 VB WAALWIJK .

Er zijn op deze dag ± 150 verzendingen naar dit adres van Docdata gegaan. Eén daarvan was op een bij mij bekend tijdstip vanaf een locatie waarvan maar één dergelijke pakket is verstuurd.
De bestemming van het pakket moet worden achterhaald omdat het een verlies een schade van ± € 600,- bedraagt.
Kosten voor hardware en doorlopende abonnementskosten.

Graag uw reactie

Desired solution:

Nou lijkt het onmogelijk om het pakket terug te vinden,maar met geregistreerde data is niets onmogelijk tenzij het is gewist. Tele2 kan opgenomen gesprekken in februari nagaan. Nagaan waar de modem/Tuner zich nu bevinden op basis van serienummer of online identificatie nummers. Tot nu toe verkoopt Tele2 alleen nee. Terwijl vanaf maart 2013 een overstap is gemaakt naar Digitenne en er geen connectiviteit is geweest over de telefoon, modem en tuner omdat deze al waren opgestuurd.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Tele2 about your complaint

All complaints of