My complaint:
pakket opgezegd in april 2010.wordt hedendaags nog steeds geld van rekening afgehaald.meerdere malen gebeld , volgens een van de laatste medewerkers zou er geen geld meer afgeschreven worden. terug van vakantie krijg ik een brief van canal digitaal dat ik nu een toppakket heb waar ik voor moet gaan betalen. dit na dat ik alle moeite heb gedaan en pakket sinds april sinds 2010 heb opgezegd. Personeel zeer onbeschoft en onprofesioneel.
Gewenste oplossing
geen afschrijvingen meer van mijn bankrekening. Pakket nu defintief in jullie systeem opgezegd

