Complaint: Opzegging staat niet het systeem, terwijl deze wel is bevestigd

user-179402 on 21 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks onderstaande mail, staat de opzegging niet in het systeem en moet het abonnement nog een maand worden betaald.

Geachte heer Van Valkenburg,

Op 30 april heeft u gereageerd op een antwoord dat u van mij heeft ontvangen.

In antwoord op uw reactie kan ik u meedelen dat het abonnement inderdaad op 21 mei gepland staat om te worden beëindigd.
Deze opzegging zal schriftelijk aan u bevestigd worden rond die datum.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Marjan Meijer
Klantenservice Glasvezel en VDSL van KPN

Antwoorden op veel vragen kunt u vinden via de volgende link http://kpn-glasklanten.custhelp.com/app/answers/list. Antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op http://forum.kpn.com.

Desired solution:

Zoals afgesproken abonnement beëindigen per 21-5 en zo spoedig mogelijk nummer porteren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of