Complaint: Ov apparaat deed het niet

user-214263 on 25 November 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

10.20 uur nam ik lijn 1 vanaf het CS Leiden, richting Stevenshof. Voor mij stond een jongen, wiens ovkaart het niet deed. Ook de mijne deed het niet. “Net deed ie het nog”, zei de bus chauffeur. “En nu niet meer”antwoordde ik. “Hij moet het gewoon doen” zei de chauffeur weer. “Hij doet het niet”antwoordde ik kalm en bij de jongen voor mij deed hij het ook niet.
“Dan moet u een kaartje kopen”. “Dan ga ik wel lopen, ik heb geen geld bij me alleen een pinpas”

Desired solution:

In dit soort gevallen zou de chauffeur gewoon mensen mee moeten nemen. Het is niet de schuld van de passagier, wanneer de apparatuur niet werkt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of