My complaint:
Op Dit 25 maart j.l. maakten wij Arke een reservering voor Sensimar Calypso. We kregen de bevestiging (BFYVT2)en enige tijd later de E-tickets, instapkaarten en verder reispapieren. Drie dagen voor de geplande vertrektijd kregen we een mail dat het hotel overboekt was en dat we werden overgeplaatst naar Riu Palace in dezelfde plaats. Wij komen al 20 jaar in Calypso en wilden alleen daar naar toe. Een andere datum kiezen was voor ons ook onmogelijk vanwege gemaakte afspraken. Er werd geen enkele poging gedaan de reis toch nog te laten doorgaan. Annuleren was de enige mogelijkheid. Dag vakantie !
In deze tijd waarin alle geregeld wordt met computers moet het toch mogelijk zijn dat er in een hotel een goede planning plaats vind. Temeer omdat de hele keten (reisburo, vliegtuig en hotel) allemaal van TUI zijn.
Dit is reeds de tweede keer dat we dit met Arke meemaken.
Desired solution:
Een flinke tegemoedkoming in de kosten van een volgende reis.