Complaint: overboeking hotel Sensimar Calypso, Jandia

user-184936 on 20 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op Dit 25 maart j.l. maakten wij Arke een reservering voor Sensimar Calypso. We kregen de bevestiging (BFYVT2)en enige tijd later de E-tickets, instapkaarten en verder reispapieren. Drie dagen voor de geplande vertrektijd kregen we een mail dat het hotel overboekt was en dat we werden overgeplaatst naar Riu Palace in dezelfde plaats. Wij komen al 20 jaar in Calypso en wilden alleen daar naar toe. Een andere datum kiezen was voor ons ook onmogelijk vanwege gemaakte afspraken. Er werd geen enkele poging gedaan de reis toch nog te laten doorgaan. Annuleren was de enige mogelijkheid. Dag vakantie !
In deze tijd waarin alle geregeld wordt met computers moet het toch mogelijk zijn dat er in een hotel een goede planning plaats vind. Temeer omdat de hele keten (reisburo, vliegtuig en hotel) allemaal van TUI zijn.
Dit is reeds de tweede keer dat we dit met Arke meemaken.

Desired solution:

Een flinke tegemoedkoming in de kosten van een volgende reis.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 16 July 2013 at 14:23

Vandaag, 16 juni, kregen we via de post van Arke twee reiscadeabonnen van elk € 100,00.
We proberen nu in oktober degewenste reis te boeken. Die reis is echter wel € 500,00 duurder dan de oorspronkelijk geboekte reis. Afhandeling valt mee maar we zijn duurder uit en konden de gewenste vakantie niet maken.

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 12 juli 2013 een schriftelijke reactie aan de klant gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of