Complaint: Overboekt hotel Chersonissos

user-192549 on 06 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Van 14 juli t/m 20 juli zijn wij met Arke naar Kreta op vakantie geweest. Helaas bleek bij aankomst ons hotel overboekt te zijn, hotel Niki’s te Chersonissos.

Bij aankomst werden we midden in de nacht meegenomen naar een ander hotel zonder verdere uitleg. Het personeel, behorende bij het andere hotel, kon ons verder ook geen informatie geven. De volgende dag hebben wij contact gezocht met onze hostess Daisy. Zij is met ons mee geweest naar het hotel en gaf aan dat dit hotel van mindere kwaliteit was en dat ze voor een passende oplossing zou zorgen.

We hebben vervolgens dagelijks contact gezocht met de reisleiding. Bijzonder was ook dat wij moesten ontbijten in hotel Niki’s, terwijl wij ergens anders in een hotel moesten slapen. Daarnaast was het erg vervelend dat de dag steeds onderbroken moest worden voor gesprek met de reisleiding. Zij gaven namelijk aan dat zij ons niet konden bellen i.v.m. met de kosten die zij dan maakten. Wij hebben daarom contact met hen gezocht en zouden worden teruggebeld. Niet gebeurd. We hebben hierdoor de eerste dagen geen uitjes kunnen maken.

Op woensdag 17 juli was er een oplossing. Wij konden vanaf dat moment half pension en 51 euro aan vergoeding krijgen. Wij zijn hier niet mee akkoord gegaan, omdat wij al uitjes hadden gepland waar eten bij in zat en we geen vastigheid willen, juist niet op vakantie.

Het vervelendste is nog dat we vrijwel dagelijks bezig zijn geweest met dingen regelen. Ons is namelijk t/m dinsdag gezegd dat we daarna in Hotel Niki’s mochten verblijven. Helaas is dit dus niet gebeurd. Het drukt een negatieve stempel op de vakantie. Je gaat juist op vakantie om zorgeloos iets te doen en nergens mee bezig te zijn.

Misschien dat de schuld niet geheel bij Arke ligt, maar bij Hotel Niki’s. Toch zien wij dit als geheel. Wij hopen/verwachten dan ook dat u dit probleem verder onderzoekt en komt met een passende oplossing.

PS: Wij zijn in het bezit van het aanbod dat ons is gedaan via Arke. Mocht u dit nodig hebben, dan horen wij dit graag.

Desired solution:

Graag zien wij 50% van onze reissom tegemoet, omdat wij vinden dat we erg tekort gedaan zijn. Er werd niet naar ons geluisterd, geen snelle reactie en hele vakantie stond in het teken van Arke ipv onszelf.
Het was maar een week, maar wij moeten daar weer een heel jaar op teren!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 5 september telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of