Complaint: overeenkomst gebaseerd op een leugen.

user-135192 on 18 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin mei 2012 zijn bij ons voor de deur twee jongens van KPN glasvezel gekomen om iedereen om te praten om bij kpn glasvezel over te stapen.We hebben gedaan.Die twee jongens hadden tegen ons eigenlijk een leugen verkocht,ze hebben tegen ons gezegt dat ons abbonement 80euro/mand met gesprek kosten binnen Nederland zou het zijn.
Ze hebben ook tehgen ons gezegt dat tot de nieuwe contract van kracht zou zijn zou 5-6 manden ongeveer zou duren.
Na anderhalf week krijgen we een brief dat we klanten van kpn zijn vanaf 26 april ,dus niet 6 manden maar 2 weken.ok geen probleem,maar na anderhalf maand krijgen wij eerste rekening van kpn en het was de schrik van ons leven 215 euro ,maar MET GESPREK KOSTEN BIJ terwijl die jongens hadden tegen ons gezegt dat wij binnen Nederland GEEN GESPREK KOSTEN MOETEN BETALEN.we hebben gebeeld,en toto nu toe 3 klachten ingedient ,een keer tegen mijn man hebben gezegt dat die gesprek kosten zullen wij terug ontvangen of zo gezegt af van die totale bedrag van facturen.tot nu toe geen antwoord op onze klachten,kosten zijn groter geworden.in september mijn man had gebeld om een betalings regeling te treffen.het was geen probleem-zijden ze tenminste,ze hebben gezegt dat wij een bevestiging zullen ontvangen.geen bevestiging ontvangen en nu zeggen ze teggen ons dat die regeling van kracht was maar het bedraag gestoorneerd was.nou echt niet het was HELEMAAL NIETS GESTORNEERD.HET WAS NIET EENS GEPROBEERD OM AF TE SCRIJVEN DIE BEDRAG wat afgesproken was met mijn man om te betalen.we zijn echt geen raad meer,ze drijgen met afsluiten van diensten als wij niet tot vrijdag 524 euro betalen.ik was uuren bezig om een telefoonnummer te vinden om te bellen voor mijn klacht geen nummer te vinden.kan nergens bellen,niemand kan niets doen.heeft iemand ervaring met kpn glasvezel?kan iemand ons helpen?

Desired solution:

de gesprekkosten binnen nederland afgerekend worden,
een betallingsregeling maar MET BEVESTIGING BIJ te treffen.
volgend jaar ZEKKER de contract op zeggen.

All complaints of