Complaint: Overgang van internet naar internet plus bellen

user-152764 on 11 January 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb online kpn internet genomen, dacht in eerste instantie incl. bellen. Op 21-12-2012 inderdaad netjes opgeleverd maar tot mijn schrik geen telefonie. Dus gelijk hun gebeld, en er werd mij in eerste instantie verteld dat ik eerst Telfort op moest bellen voor het vasthouden van mijn huidige nummer. Dus Telfort gebeld, daar zeiden ze nee zo werkt het niet, KPN dient een aanvraag bij telfort te doen omtrent het telefoonnummer. Dus KPN weer gebeld en gezegd wat Telfort had te melden. Vervolgens zeiden ze dat ze de week erop met mij contact op zouden nemen en men vroeg nog of het schikte om op dezelfde tijd te bellen als nu het geval was. Ik zei das prima als het maar zo snel mogelijk opgelost word. Week later geen telefoon op de afgesproken tijd, op maandag een brief met bevestiging van internet naar internet plus bellen. 7 Januari weer gebeld en gevraagd hoe het nu zit met de telefoon aangezien mijn schoonmoeder naast ons woont en hulpbehoevend is en dat ze een alarmerings-knop heeft die dus via het telefoonlijn gaat dat dus haast geboden is. Werd mij even tussen neus en lippen door verteld dat de aansluiting pas op de 24ste Januari pas ingaat, dus nog maar eens uitgelegd dat dit absoluut niet kan en of er niet een andere mogelijkheid zou zijn waardoor mijn schoonmoeder toch gebruik kan maken van de telefoon (Alarm-knop). Kreeg nee te horen maar ik kon een bezwaar laten opnemen en dan zou men mij binnen 5 werkdagen de klacht met mij bespreken. Tot gisteren niets gehoord maar wel een brief en wat denk je een andere telefoonnummer niet het nummer die we altijd hadden. Vervolgens KPN gebeld, de jongedame kon ons niet helpen maar wel iemand van de technische dienst, moest hetzelfde nummer bellen en dan op 1 drukken.
Zo gezegd, zo gedaan. De man die ik toen vervolgens aan de telefoon kreeg was minder meegaand. Wij waren het vergeten om het goed te doen dus moet je maar geduld hebben tot je aan de beurt bent. Nogmaals aan de man uitgelegd dat mijn schoonmoeder hulpbehoevend is en ze een alarm-knop heeft waardoor ze dus op die manier sneller iemand bij haar kan zijn als het nodig mocht zijn. Heb hem uitgelegd dat wij overdag aan het werk zijn en wij er niet aan moeten denken dat s’morgens iets met mijn schoonmoeder gebeurd en dat ze dan maar net zolang moet blijven liggen tot wij weer eens thuis zijn. Heb hem ook nog eens verteld dat ze mij ook een een verkeerde nummer willen aansluiten, antwoord: “Hmm da’s nou niet zo slim, dan moet u nog langer wachten dan de 24ste want dan moeten we deze eerst bij Telfortaanvragen”. Ik ben toen werkelijk ontploft, heb tegen die techneut gezegd:” Dus omdat het onze fout is zegt KPN “Eigen schuld dikke Bult, maar nu is het ook nog eens de schuld van KPN en u zegt dan nog steeds Eigen schuld dikke Bult”. Als u dat zo op wil vatten was het antwoord. Nee zei ik, zo komt over bij ons. Is er dan niets wat KPN kan doen om tot een tijdelijke oplossing te komen? Jawel, u kunt een mobieltje voor uw schoonmoeder aanschaffen was het antwoord. Hem nog eens haarfijn uitgelegd, mijn schoonmoeder is een mens van alledag dik in de 80, hulpbehoevend, ze kan nog net met een gewone telefoon overweg, maar een mobieltje daar snapt ze helemaal nix van. Antwoord KPN:” Nou dan houd alles op, anders nog iets dat ik kan doen……..

Desired solution:

Zo snel mogelijk telefonie desnoods een tijdelijke nummer, zodat wij ook rustig van huis kunnen. Ons geen zorgen hoeven te maken over het welzijn van mijn Moeder/Schoonmoeder.

Het laatste dat ik nog even wil melden, ik moet een ster aanklikken, maar voor vriendelijkheid en oplossing wil ik ze geeneen nomineren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of