Complaint: overlast stank verstopping huisje

user-111337 on 26 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er is een klachtenbrief bij centerparcs limburg opgemaakt maar ik krijg geen reactie daarop. daarom probeer ik het zo.
een weekendje in limburg geboekt voor kleinzoontje van twee bij u. vrijdagavond gemeld dat de stank niet te harden was en we niet in bad konden of douchen door de verstopping in de badkamer.klusjeman geweest , probeert alles te ontstoppen, niet gelukt. volgende morgen ,zaterdags , weer gekomen,vergif erin gegooid, we moesten wel twee uur uit de bungelow, savonds wouden we kleinzoon in bad doen, weer verstopping en de rioollucht. receptie geweest, antwoord, als er binnen een uur de klusjeman er niet is, kan er niets aan gedaan worden. met deuren en ramen open geslapen, anders ging het niet met de stank. zondags maar op tijd naar huis gegaan, aangezien we al twee dagen onself en het kleine ventje in de keuken aan de aanrecht gewassen hadden.!!
ik vind het niet netjes dat u niet op het ingevulde klachten formulier reageert, en dat dit geen doen is, u had ons meteen vrijdag avond een ander huisje kunnen geven aangezien er zeeeer veel vrij waren!!!ik kan u het bewijs van het klachten bewijs sturen daar staat ook op dat de klusjesman twee maal geweest en niks meer kon doen voor ons.en dan moet ik ook nog 40 euro service kosten betalen. nou ja zeg!!!boekingsnr is 844496-2
huisje 258

Desired solution:

een mooie oplossing!!!!een ander weekend, of dergelijke in een niet stinkend huis! en een leuk diner of iets erbij om de teleurstelling ,vooral van onze kleinzoon goed te maken. het was zijn eerste vakantie, en kon niet eens in bad of douche!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffende park.

All complaints of