Complaint: overname van tringg

user-92447 on 22 March 2012 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerder vandaag heb ik simyo aan de lijn gehad omdat ik een stijging van 400% heb op het verbruik van mijn mobiel internet heb geconstateerd. Na het bellen met de help desk werd mij verteld dat ze een tijd geleden het internet plafond hebben verwijderd… met als gevolg geen kosten van 35,- euro per maand (plus ongeveer 15,- euro mobiel buitenland bellen) maar 140,- euro. Een zeer onklantvriendelijke maatregel die is opgenomen om er zelf beter van te worden. Een van de hoofd redenen dat ik m’n abonnement bij tringg had afgesloten is om dit soort consumentje uitknijpen te voor komen. Alom een zeer slechte zaak en geen perspectief/oplossing geboden door de helpdesk. Behalve dat ik vrij ben om op te stappen, kijk nu ben je tenminste eerlijk!

Desired solution:

Hoe wij dit evt zouden kunnen oplossen is twee ledig:

ten eerste wil ik een compensatie voor de in rekening gebrachte en gemaakte onvoorziene (en absurd hoge) kosten. Ik wil best iets meer betalen want heb immers ook internet gebruikt, maar niet het volledige bedrag.

En geef in ieder geval mensen zelf de keuze om een plafond in te stellen ipv dit voor hen te beslissen in eigen voordeel. Hoe zou jij het vinden als anderen voor je gaan denken?

All complaints of