Complaint: oversluiten woekerpolis asr

user-100828 on 08 June 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is werkelijk niet te geloven. Kreeg vandaag een brief van de ASR dat mijn polis is beeindigd, en dat de afkoopsom gestort is op het door mij opgegeven rekeningnummer. Bij navraag bij de ASR blijkt dit een rekeningnummer te zijn van de SNS bank.Ten eerste is er afgesproken met de SNS dat de polis zou blijven lopen, en ten tweede heb ik NOOIT een rek,.nr. van de SNS opgegeven. Ik heb ook nooit een handtekening gezet voor afpanding!!!! Nu zijn we dus niet meer verzekerd!!!! In het ergste geval betekent dit dus, dat als mijn man of ik nu komen te overlijden, er geen cent word uitgekeerd!!!!!!!
Ben heel benieuwd hoe de SNS dit voor elkaar heeft gekregen, ik ga nu ook naar alles en iedereen waar het maar kan een klacht indienen. Het enige wat de ASR mij kan vertellen, als ik vraag om de handtekening van mij voor goedkeuring om de afkoopsom te storten in mijn hypotheek is, dat zij een leeg vel papier hebben van de SNS.
Volgens mij heet dit fraude. Ik heb bijna dagelijks met mevr Lambalgen aan de telefoon gezeten, dus zij weet van dit hele geval af…Volgens de ASR is het ook niet zomaar nogelijk op de polis weer te laten lopen , en het uitgekeerde bedrag in de polis terug te storten.

Desired solution:

Er voor zorgen dat we direct weer verzekerd zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

12 years ago - Beste Miertje62, Het is heel erg vervelend dat dit gebeurd is. Dit is niet onze bedoeling geweest. Er was sprake van miscommunicatie tussen SNS Bank en ASR. Er wordt contact met je opgenomen door onze collega van klachtenmanagement om de situatie nader uit te leggen. Ook zijn we druk bezig om dit te herstellen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Marnix SNS Bank Webcare PS omdat de klacht twee keer geplaatst is, sluiten we de eerste zodat de correspondentie overzichtelijk blijft.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De fout die door miscommunicatie is ontstaan is hersteld.

All complaints of