Complaint: Overstap gemist door vertraging door controle vervoerbewijs

user-105925 on 31 May 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De bus 13 van 8.10 van station Dordrecht heeft vertraging opgelopen ten gevolge van vervoerbewijs controle bij de halte Leerpark. De vertraging was hierdoor 5 minuten, met als gevolg dat een overstap op halte Viaduct N3 Oost niet met mogelijk was. Deze vertraging is ontstaan doordat de controle begon met de uitstappende passagiers en er van de vier controleurs er geen enkele de vier resterende passagiers ging controleren. De bestuurder diende dus te wachten tot een volle bus was gecontroleerd en liep daardoor de betreffende vertraging op.

Desired solution:

En schriftelijke bevestiging dat het protocol voor controle aangepast wordt, waardoor vertragingen ten gevolge van controles worden vermeden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren. Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of