My complaint:
Ik ben 2 maanden geleden gebeld door klantenservice van energiedirect, dat ze goedkoper energie en gas leveren dan mijn huidige energieleverancier
Oxxio . In ons telefonisch gesprek is afgesproken om binnen 7 dagen telefonisch of per mail te bevestigen niet akkoord te gaan met de overstap.
Ik heb binnen 7 dagen telefonisch contact op genomen met
de klantenservice van Energiedirect en telefonisch bevestigd niet akkoord ga met
de overstap. De medewerker heeft aangegeven dat het akkoord was . Maar helaas binnen een maand kreeg ik herinneringen en aanmaningen om de voorschot alsnog te betalen? Middels is dit tot op heden niet opgelost en heeft de klantenservice
als ik wil overstappen zal ik een boete bedrag van € 100.- moet betalen, terwijl ik hun geen toestemming heb gegeven de overstap om te zetten naar Energiedirect!
Desired solution:
Dat de contract word ontbonden en dat ik door een interne fout
Teruggezet kan worden naar Oxxio!!