Complaint: Foute begin standen

user-218206 on 13 December 2013 about Oxxio in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Oxxio heeft van mij de juiste begin standen van mijn elektriciteits-verbruik gekregen, en vervolgens hebben ze deze bevestigd via een bevestiging mail naar mij toe. Opeens kloppen de standen in hun systeem niet en moet ik foto’s maken van mijn meter (voor de tweede keer)en van mijn meterkast serie nummer met juiste datum erbij. Dit terwijl ik mijn standen juist heb doorgegeven en OXXIO deze per mail heeft bevestigd bij het afsluiten van het contract. Hierdoor is er ook een foute switch factuur ontstaan die hoge kosten geeft voor mij naar mijn oude leverancier. Ondanks contact en ondanks het feit dat ik de standen van oxxio bevestigd per mail heb ontvangen willen ze niet zonder foto’s de meterstand corrigeren.

Desired solution:

Dat ze per direct de meterstand en facturen en switch factuur corrigeren zonder dat ik foto's hoef te maken en hoef op te sturen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Oxxio about your complaint

All complaints of