Complaint: Pakeetje wordt niet verstuurd, en mijn klacht is tot aan twee keer toe niet behandeld

user-21624 on 14 September 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al twee keer een Mail gestuurd dat mij Pakketje uit de UK niet is aan gekomen. Het pakketje is verzonden op 25 juni en is afkomstig van pakket is afkomstig van: Norman Records, Unit 1, Armley Park Court, Stanningley Road, Leeds, LS12 2AE, United Kingdom. Het aller belachelijkste is dat TNT NIET REAGEERD op klachten. Ik ben bang dat ik mijn gekochte pakketje kwijt ben. Ik ben benieuwd waar alle verloren post heen gaat. Graag hoor ik nog iest van TNT.

Gewenste oplossing

DAt ik mijn Pakketje krijg en mijn klacht serieus in behandeling wordt genomen

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste Zilla76, Wat vervelend dat je je zending niet hebt ontvangen. Ik zou graag even voor je willen kijken wat er aan de hand is en of ik het kan oplossen voor je. Hiervoor heb ik echter wel een barcode nodig, dit mag ook de buitenlandse verzendcode zijn. Zonder dit kan ik niet nagaan wat er met de zending aan de hand is. Heeft de afzender het wel als pakket verzonden of is het een brievenbuszending (als "letter") verzonden? Graag ontvang ik de gevraagde informatie van je. Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Ik denk als letter is verzonden. Het is een plaat (LP) Bedankt voor uw reactie

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Ik denk als letter is verzonden. Het is een plaat (LP) Ik heb zelf al heen en weer gemaild met de verzender en die kan mij ook niet helpen. Bedankt voor uw reactie

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Ik denk als letter is verzonden. Het is een plaat (LP) Ik heb zelf al heen en weer gemaild met de verzender en die kan mij ook niet helpen Bedankt voor uw reactie Bedankt voor uw reactie

Message from PostNL

15 years ago - Beste Zilla76, Ik heb je bericht gelezen op de site van Klachtenoplossing. Je hebt een pakketje niet ontvangen. Het is niet prettig als je post mist. Mijn excuses hiervoor. Ik heb je melding geregistreerd bij de afdeling postbezorging. Helaas kan ik briefpost en pakjes zonder barcode niet traceren in het sorteer- en bezorgproces omdat deze post niet wordt geregistreerd. Ik weet dus niet waarom deze post niet bij je is bezorgd. Ik raad je aan contact op te nemen met de afzender. Als een zending vanuit het buitenland niet kan worden bezorgd dan sturen wij deze terug naar het land van herkomst. Mocht de afzender de zending niet retour hebben ontvangen dan kan hij in het land van verzending een onderzoek opstarten. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mirjam Klantenservice TNT Post

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Als een zending vanuit het buitenland niet kan worden bezorgd dan sturen wij deze terug naar het land van herkomst. Mocht de afzender de zending niet retour hebben ontvangen dan kan hij in het land van verzending een onderzoek opstarten.

All complaints of