Complaint: Pakje komt niet, maar status is wél: ‘Pakje is bezorgd’.

user-104903 on 24 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Anderhalve week geleden kleding besteld bij voetbalshop.nl. Vandaag gewacht op het pakketje en uiteindelijk veranderde de Track&Trace-status in: ‘Pakje is bezorgd’. Mijn pakje is echter helemaal niet gekomen! Nu dus ook geen idee of ik er morgen op moet wachten, overmorgen, volgende week… geen bezorger gezien en ook geen briefje achtergelaten. Zeer zeer slordig en onprofessioneel!

Desired solution:

Allereerst dien je beloftes na te komen, zeker als je Track&Trace aanbiedt. Als de status daarvan helemaal niet klopt, slaat die service nergens op.
Daarnaast graag beter communiceren. Ik heb nu geen idee waar mijn pakketje is, wanneer die komt, etc. Wat nu??

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd. Het pakket was op een verkeerd adres bezorgd. Deze fout is hersteld door de bewoner van dat adres. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of