Complaint: Pakje niet bezorgd.

user-109590 on 16 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens Track en Trace van Selektvracht zou vandaag mijn bestelling worden bezorgd. Ik ben de hele dag thuis geweest. Geen bezorger gezien. Eind van de middag nogmaals op Track en Trace gekeken. Status is nu dat pakje is bezorgd. Echter niet bij mij. Nog bij de voordeur gekeken of er misschien een briefje lag dat het pakje misschien bij een van mijn buren is bezorgd (hoewel het onmogelijk is dat ik de deurbel, die zeer luid is, niet zou hebben gehoord). Geen briefje gevonden.

Desired solution:

Ik wil weten waar mijn bestelling is gebleven en deze zo spoedig alsnog ontvangen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helaas hebben wij de geadresseerde moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of