Complaint: Pakket is terug gestuurd naar de afzender in Engeland.

user-162722 on 21 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn 2 pakketjes zijn terug gestuurd naar de afzender zonder enige melding. Omdat ik de niet vaak thuis ben en omdat ik mijn 2 pakketjes voor de 2e keer gemist had, heb ik er voor gekozen om mijn 2 pakketjes bij een dhl service af te laten leveren. Zelf vind ik het een beetje jammer dat de bezorger er niet voor gekozen heeft om de pakketjes bij 1 van mijn buren af te leveren(woon in een flat met +/- 70 bewoners).
Heb op de site van selekt vracht via een code kunnen regelen dat mijn 2 pakketjes bij het DHL service af geleverd zouden worden. Gaat hier om een sigaren winkel die 5 dagen per week open is van 9 tot 18 uur. Op de site van selekt vracht stond vermeld dat waarneer mijn pakketjes afgeleverd waren dat ik een email zou krijgen. Dit heb ik aan gevraagd op 15-02-2013. 21-02-2013 heb ik nog steeds niets gehoord van selekt vracht dus ben ik maar eens langs het dhl service punt gegaan om te kijken of mijn pakketjes toevallig al geleverd waren. Tot mijn verbazing was er nog niets geleverd. Toen ik thuis was gekomen ben ik op de selekt vracht site gaan kijken of de infocode die ik gebruikt had voor mijn pakketjes ergens anders af te laten leveren nog werkten.Op de site werd aan gegeven dat er geen pakketjes op deze code waren. Toen heb ik besloten om de service desk van selekt vracht te bellen of zij misschien wisten waar mijn pakketjes gebleven waren. De vrouw van de service desk wist na wat zoeken in het systeem dat selekt vracht 2x geprobeerd heeft mijn pakketjes af te leveren bij het DHL service(een winkel die 5 dagen per week open is)en dat ze deze hier niet af hebben kunnen leveren en dat mijn pakketjes terug zijn gestuurd naar Engeland. De verzendkosten van deze 2 pakketjes hebben me 27 pond gekost(dit is ongeveer 31 euro). Deze verzendkost moet in nu nog een keer betalen omdat selekt vracht mijn pakketjes niet bij 1 van hun service punten af kan leveren.

Desired solution:

Graag zou ik de 2x verzendkosten terug vergoed krijgen van selekt vracht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Netjes een email gekregen van selektvracht. Helaas waarneer ik een email terug probeer te sturen krijg ik een bericht dat mijn mail niet afgeleverd kan worden. Heb nu een maar een mail geschreven naar info.bestellers@selektvracht.nl.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ben vandaag gebeld door het DHL service punt dat er al een tijdje 2 pakketjes van me staan maar dat deze niet in de computer terug te vinden waren. Dus heeft de eigenaar van het DHL service punt mij opgezocht in het telefoon boek. Volgens selekt vracht waren mijn pakketjes terug gestuurd naar de verkoper.Ze waren dus gewoon me pakketjes kwijt. Gelukkig na een aantal weken toch me bestelling binnen gekregen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben met behulp van de adresgegevens van de status klant de betreffende pakketten opgezocht, en helaas moeten constateren dat deze inderdaad niet naar behoren zijn afgeleverd. Na verder onderzoek bleek dat de pakketten nog niet geretourneerd waren aan de afzender, en dat de geadresseerde deze alsnog in ontvangst heeft kunnen nemen. We hebben helaas moeten concluderen dat de communicatie vanuit Selektvracht hierbij in gebreke is gebleven. Uiteraard hebben we daarom onze excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of