Complaint: pakket is zoekgeraakt, zalando en postnl wijzen naar elkaar

user-186146 on 26 June 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 14-6 zou ik mijn pakket ontvangen. Ik ben de hele dag thuis geweest, geen postbode gezien. Tot mijn grote schrik stond het pakket op track en trace op ‘afgeleverd’. Een kijkje in de brievenbus leverde niks op. Meteen aan de telefoon met postnl, die gaven aan dat de verzender een klachtenprocedure kan starten. Na heen en weer gemaild te hebben met Zalando is er nu (bijna) 2 weken na dato nog geen oplossing. Vandaag klantenservice gesproken ‘we verzoeken u vriendelijk het onderzoek af te wachten’, ik gaf aan dat t lang genoeg heeft geduurd en dat ik mn geld terug wil. Helaas pindakaas, ik mag over 3 (!) weken nog eens aan de bel trekken.

Dit is toch niet normaal! Ik vermoed dat de postbode er met mijn pakje vandoor is….

Desired solution:

Binnen 48 uur mijn geld teruggestort.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte Riekjer, Wij snappen dat het vervelend is dat uw pakket vermist is. Wij zijn voor u een onderzoek gestart in samenwerking met PostNL. Houdt u er rekening mee dat dit onderzoek 30 dagen kan duren. Op het moment dat het onderzoek is afgerond nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vertrouwen erop de klacht hiermee te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Joris de Waard Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij snappen dat het vervelend is dat uw pakket vermist is. Wij zijn voor u een onderzoek gestart in samenwerking met PostNL. Houdt u er rekening mee dat dit onderzoek 30 dagen kan duren. Op het moment dat het onderzoek is afgerond nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

All complaints of